Xerrada informativa del PIAD al Grup de Dones en Acció

Aquesta setmana, al grup de Dones en Acció, hem tingut el plaer de rebre la visita de Laia Baltiérrez, coordinadora dels Punts d’Informació i Atenció a les Dones (PIAD) dels districtes de Ciutat Vella, Sants-Montjuïc, Les Corts i Sarrià-Sant Gervasi.
Durant la sessió, la Laia ens va parlar del servei que ofereixen els PIAD, espais gratuïts i accessibles on qualsevol dona pot rebre orientació jurídica, atenció psicològica i suport en processos personals i socials. A més, va destacar la importància dels PIAD com a recursos clau per a la prevenció i l’abordatge de les violències masclistes, així com per a la promoció de l’autonomia i els drets de les dones.
La trobada va ser molt enriquidora i va generar un interessant diàleg entre les participants, que van poder resoldre dubtes i conèixer de primera mà les eines i recursos disponibles al seu abast.
Agraïm molt la presència de la Laia i celebrem poder continuar creant espais de connexió, suport i empoderament entre dones 💜